Tu umieścimy wszystkie wu,żebyście wiedzieli co robią:
1.Moneta Modliszki – moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki. 2.Trzytonowa Tunika – koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję (wg oryginalnej wersji dwutonową). 3.Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana. 4.Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa. 5.Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę. 6.JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać. 7.Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, iumiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy. 8.Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela. 9.Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi. 10.Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu. 11.Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać. 12.Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny. 13.Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy. 14.Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie. 15.Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone. 16.Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą. 17.Ogon Węża-Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę 18.Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód. 19.Gwiazda Hanabi – niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem. 20.Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy. 21.Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie. 22.Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać. 23.Latarnia Sun Chi – chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię. 24.Serce Jonga – żelazne serce zdolne ożywiać przedmioty martwe, a także co 1000 lat ożywiajace straszliwego Mala Mala Jonga. Z jego pomocą zostali stworzeni m.in. wspomniany Mala Mala Jong i Raksha. 25.Odwracające Lustro – jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli. 26.Łuska Błyskawicy – pozwala właścicielowi, a także każdej osobie trzymającej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardzo krótki moment poruszać się z prędkością światłą – dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu. 27.Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd. 28.Kryształowe Okulary – niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi. 29.Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko. 30.Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować. 31.Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes. 32.Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami. 33.Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi. 34.Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady. 35.Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć. 36.Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie. 37.Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki. 38.Rubin Ramzesa – czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy. 39.Muszla Telepatii – muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają. 40.Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie. 41.Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe. 42.Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt. 43.Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela. 44.Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania. 45.Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana. 46.Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem. 47.Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą. 48.Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę. 49.Sfera Yun – tworzy wokół właściciela niezniszczalną tarczę lub zamyka przeciwnika w niewidzialnym więzieniu. W drugim wypadku pozwala właścicielowi Sfery Yun zawładnąć wszystkimi przedmiotami należącymi do schwytanego. 50.Cesarski Skorpion – pozwala kontrolować wszystkie Shen Gong Wu i Straszliwą Czwórkę. 51.Kość Zing Zom – zamienia ludzi w posłuszne i bezmyślne zombie. 52.Fontanna Wiedzy – daje nieograniczoną wiedzę właścicielowi, ale bez bliźniaczego Shen Gong Wu – Orłoskopu jest to wiedza nieuporządkowana i może być nawet niebezpieczna dla użytkownika (nadmiar wiedzy). 53.Orłoskop – pozwala zobaczyć, co się tylko chce. W połączeniu z Fontanną Wiedzy pozwala poznać odpowiedź na każde pytanie. 54.Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu. 55.Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami. 56.Gejzer Wushan – Shen Gong Wu, które potrafi wymazać część pamięci przeciwnika. 57.Otumaniacz – przedmiot wypuszczający z siebie otumaniający gaz, który powoduje, że ludzie dziwnie się zachowują. 58.Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy. 59.Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd. 60.Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi. 61.Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi. 62.Złoty Palec – zatrzymuje przedmioty i ludzi 63.Przeobrarzacz – zmienia w zwierzęta 64.Odwracające Rio – przemienia przedmiot w coś innego 65.Klawe Klapki – daje nadludzką szybkość 66.Cięcie Cienia – tworzy cholo-klony 67.Atom Kuzusu – rosczepia atomy 68.Królik Denshi– ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością 69.Mrówki Majdkówki – sprawie że wroga wszystko swędzi 70.Armatni Miotacz – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje 71.Bary Mikado – zwiększe muskulature 72.Urok Kaijin – zwiększ i daje moc wody 73.Oko Dragokota – zwiększa i daje moc ognia 74.Grzbiet Kondora – zwiększa i daje moc wiatru 75.Długorogi Byk – zwiększa i daje moc ziemi 76.Ostrze Nebuli – nieco jakby ulepszona wersja Ostrza Zawieruchy, która w rękach Raia przemienia się nunchaku, wytwarzające tornado, i pozwala mu latać. 77.Wróble Strzały – niewielkie strzałki w kształcie ptaków, które aktywowane zapalają się. Połączone potrafią także stworzyć widmo wielkiego Feniksa. 78.Big Bang Meteorang – bumerang, który w trakcie użycia może się zmienić w kilka bumerangów i posiada olbrzymią siłę niszczącą. 79.Broń Shimo – niewielka, przypominająca lodową pałeczke, która – niczym woda – może zmieniać się w każdą inną broń.
|