Xiaolin Pojedynek Mistrzow

Gra o Xiaolin Showdown

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2007-06-02 10:52:28

KrYsTiAn

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-06-02
Posty: 100000004
Punktów :   

orginalne wu

Tu umieścimy wszystkie wu,żebyście wiedzieli co robią:

1.Moneta Modliszki – moneta, która po aktywowaniu daje właścicielowi skoczność i zwinność modliszki.
2.Trzytonowa Tunika – koszula, która po aktywowaniu tworzy trzytonową zbroję (wg oryginalnej wersji dwutonową).
3.Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyć pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.
4.Trzecia Ręka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje się dodatkową, niezwykle rozciagliwą i giętką ręką właściciela. W połączeniu z mocą Clay’a ma właściwości kamienia: jest twarda i o wiele większa.
5.Pięść Tebigonga – pięść zdolna zniszczyć każdą przeszkodę.
6.JetBootsu – niezwykłe buty całkowicie lekceważące grawitację, dzięki czemu można w nich chodzić po ścianach czy suficie, a także latać.
7.Małpia Buława – kij z niewielką małpką na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi siłę, zwinność, iumiejętność małpy, a także ogon, lecz im dłużej trzyma się to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia się do małpy (także w sensie sposobu myślenia). Jej moc jest największa w Roku Małpy.
8.Pajęczy Grzebień – chiński grzebień, który wystrzeliwuje dość cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplatające się wokół przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracają i oplątują właściciela.
9.Złote Pazury Tygrysa – nakładane na rękę pazury, które potrafią przenieść właściciela w dowolne miejsce na ziemi.
10.Pałeczki Przemiany – pałeczki podobne tym, które służą w Japonia do jedzenia. Dzięki nim właściciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub też dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ryżu.
11.Ostrze Zawieruchy – miecz silnie związany z żywiołem powietrza, wywołujący niesamowite huragany i wichury. W połączeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala właścicielowi latać.
12.Opończa Cieni – szara płachta, która aktywowana sprawia, że osoba lub przedmiot nią nakryty staje się niewidzialny.
13.Hełm Jonga – hełm, który pozwala widzieć to, co się dzieje z tyłu bez odwracania głowy.
14.Pierścień Dziewięciu Smoków – pierścień, który może stworzyć maksymalnie 8 kopii właściciela (a więc razem z nim samym jest ich 9). Łącznie kopie mają taką samą siłę, mądrość, charakter, dojrzałość, etc. – oddzielnie każda zawiera zaledwie cząstkę. Umiejętności mogą zostać podzielone po równo na wszystkie kopie lub też nierównomiernie.
15.Oko Sokoła – niezwykły amulet, który pozwala widzieć przez różne przeszkody typu ściana, podłoga, skała, itp., a także dostrzegać rzeczy niezwykle oddalone.
16.Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi być nieustannie pokryte sadzą, bowiem w innym wypadku samo się aktywuje. Ma moc przemieniania żywych w szafirowe posągi. Z każdą kolejną osobą, Szafirowy Smok rośnie w siłę, wreszcie może ożywiać stworzone przez siebie posągi jako zombie. Powstrzymać go może tylko ponowne dokładne pokrycie sadzą.
17.Ogon Węża-Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przeniknąć przez każdą przeszkodę
18.Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która może z siebie wylać nieskończone ilości wody, a w połączeniu z mocą Omiego, wytwarzać także lód.
19.Gwiazda Hanabi – niewielka gwiazdka, która aktywowana wystrzeliwuje z siebie kule ognia. W połączeniu z mocą Kimiko może wytwarzać nieprzerwany strumień ognia. Daje się nią rzucać jak bumerangiem.
20.Giętki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagać się właścicielowi jakby był z gumy.
21.Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy latać po niebie.
22.Język Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalające rozmawiać ze zwierzętami i rozkazywać im. Aby go jednak używać, trzeba mieć wielką cierpliwość do nich, bo zwierzęta niekoniecznie muszą się słuchać.
23.Latarnia Sun Chi – chińska latarnia, która łączy energię Chi wszystkich osób nią oświetlonych z energią Chi trzymającego latarnię.
24.Serce Jonga – żelazne serce zdolne ożywiać przedmioty martwe, a także co 1000 lat ożywiajace straszliwego Mala Mala Jonga. Z jego pomocą zostali stworzeni m.in. wspomniany Mala Mala Jong i Raksha.
25.Odwracające Lustro – jest w stanie odwrócić działanie każdego Shen Gong Wu, potrafi odbijac także ataki tak, aby wracały do właścicieli.
26.Łuska Błyskawicy – pozwala właścicielowi, a także każdej osobie trzymającej to Shen Gong Wu razem z nim, na bardzo krótki moment poruszać się z prędkością światłą – dokładnie tak krótko, jak krótko trwa błysk błyskawicy. Z punktu widzenia użytkownika wygląda to jak zatrzymanie czasu.
27.Srebrzysta Manta – mała mechaniczna manta, która może zamienić się w latająco-podwodny pojazd.
28.Kryształowe Okulary – niezwykłe Shen Gong Gu, które może ukazywac zarówno dalszą, jak i bliższą przyszłość temu, który je nosi.
29.Hełm Wushu – hełm, który odbija wszystko.
30.Skrzydła Tinabi – skrzydła, dzięki którym właściciel może latać jak orzeł. Zostawiają za sobą ładny ślad tęczy. Dość ciężko jest je opanować.
31.Rękawica Jisaku – rękawica przyciągająca wszystko jak magnes.
32.Kolec Starych Piorunów – może strzelać piorunami.
33.Kopiący Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu służących do podróżowania. Przy jego pomocy można kopać tunele – nie tylko w ziemi.
34.Łapka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie żądlące owady.
35.Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabną i mocno klejącą sieć.
36.Piasek Czasu – klepsydra, dzięki której właściciel oraz wszyscy i wszystko, czego będzie dotykał, może podróżować w czasie.
37.Słodziutkie Maleństwo – złota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w złotego olbrzyma, zdolnego strzelać pieluchami i wydającego z siebie straszne dźwięki.
38.Rubin Ramzesa – czerwony klejnot, który pozwala właścicielowi używać telekinezy.
39.Muszla Telepatii – muszla, która pozwala właścicielowi słyszeć myśli wszystkich osób, jakie go otaczają.
40.Widmo Strachu – pozwala właścicielowi wejść w sen przeciwnika i ujrzeć jego największe lęki, a także ożywić owe lęki i uczynić je materialnymi na jawie.
41.Przyczajona Puma – jedno z czterech podróżniczych Shen Gong Wu. Porusza się szybkimi skokami i jest idealne w podróżowaniu przez dżunglę czy tereny podmokłe.
42.Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia się w węża i ciasno oplata obiekt.
43.Monsunowe Sandały – wydłużają nogi właściciela.
44.Mozaikowa Szala – pudełko, które jest więzieniem Sibini. W połączeniu ze Skrzydłami Monarchy może zapewnić Sibiniemu niezależność od innych istot. Nie posiada innego zastosowania.
45.Skrzydła Monarchy – w połączeniu z Mozaikową Szalą, pozwalają Sibiniemu zyskać niezależność. Ich moc jest nieznana.
46.Księżycowy Medalion – medalion, który pozwala właścicielowi kierować księżycem.
47.Skrzela Hamachi – pozwalają na oddychanie pod wodą i nadają właścicielowi wygląd pół-ryby, dzięki czemu lepiej porusza się on pod wodą.
48.Czarny Żuk – pokrywa użytkownika ogniotrwałą zbroją. Może także stworzyć tratwę.
49.Sfera Yun – tworzy wokół właściciela niezniszczalną tarczę lub zamyka przeciwnika w niewidzialnym więzieniu. W drugim wypadku pozwala właścicielowi Sfery Yun zawładnąć wszystkimi przedmiotami należącymi do schwytanego.
50.Cesarski Skorpion – pozwala kontrolować wszystkie Shen Gong Wu i Straszliwą Czwórkę.
51.Kość Zing Zom – zamienia ludzi w posłuszne i bezmyślne zombie.
52.Fontanna Wiedzy – daje nieograniczoną wiedzę właścicielowi, ale bez bliźniaczego Shen Gong Wu – Orłoskopu jest to wiedza nieuporządkowana i może być nawet niebezpieczna dla użytkownika (nadmiar wiedzy).
53.Orłoskop – pozwala zobaczyć, co się tylko chce. W połączeniu z Fontanną Wiedzy pozwala poznać odpowiedź na każde pytanie.
54.Księżycowa Szarańcza – wypuszcza chmarę roślinożernych szarańczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymać Nasionko Heylinu.
55.Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu służacych jako środek transportu. Porusza się szybkimi, trzęsącymi skokami.
56.Gejzer Wushan – Shen Gong Wu, które potrafi wymazać część pamięci przeciwnika.
57.Otumaniacz – przedmiot wypuszczający z siebie otumaniający gaz, który powoduje, że ludzie dziwnie się zachowują.
58.Mandżurska Muszka - zamienia właściciela w muchę. Skutkiem ubocznym jest chęć do jedzenia różnych słodkich rzeczy.
59.Myszka Hodoku – niewielka mysz, dzięki której właściciel może naprawić każdy swój błąd.
60.Ying Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.
61.Yang Jojo – niezwykłe jojo pozwalające właścicielowi przenieść się do Świata Ying-Yang. Bez bliźniaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, że opuszczając ten wymiar, właściciel zostawia tam swoje chi.
62.Złoty Palec – zatrzymuje przedmioty i ludzi
63.Przeobrarzacz – zmienia w zwierzęta
64.Odwracające Rio – przemienia przedmiot w coś innego
65.Klawe Klapki – daje nadludzką szybkość
66.Cięcie Cienia – tworzy cholo-klony
67.Atom Kuzusu – rosczepia atomy
68.Królik Denshi– ładuje lub rozładowuje urzytkownika elektrycznością
69.Mrówki Majdkówki – sprawie że wroga wszystko swędzi
70.Armatni Miotacz – zakyka właściciela w kuli i wystrzeliwuje
71.Bary Mikado – zwiększe muskulature
72.Urok Kaijin – zwiększ i daje moc wody
73.Oko Dragokota – zwiększa i daje moc ognia
74.Grzbiet Kondora – zwiększa i daje moc wiatru
75.Długorogi Byk – zwiększa i daje moc ziemi
76.Ostrze Nebuli – nieco jakby ulepszona wersja Ostrza Zawieruchy, która w rękach Raia przemienia się nunchaku, wytwarzające tornado, i pozwala mu latać.
77.Wróble Strzały – niewielkie strzałki w kształcie ptaków, które aktywowane zapalają się. Połączone potrafią także stworzyć widmo wielkiego Feniksa.
78.Big Bang Meteorang – bumerang, który w trakcie użycia może się zmienić w kilka bumerangów i posiada olbrzymią siłę niszczącą.
79.Broń Shimo – niewielka, przypominająca lodową pałeczke, która – niczym woda – może zmieniać się w każdą inną broń.


Dobry Smok: Żywiołów
ShenGongWu: Wudai Wufu Lightning, Wudai Wufu
Wind
,Wudai Wufu Water,Wudai Wufu Fire,Wudai Wufu Earth,,Odwracające Lustro, Ogon Węża, Złote Pazury Tygrysa , Kość Zing Zom, Cesarski Skorpion, Łuska błyskawicy, Miecz Piorunów, miecz Xiaolinu, Szata Xiaolinu, Amulet Huraganu, Zatruta Włócznia, Tunika cieni, Stalowa Pika Khan, orłoskop, Fontanna Wiedzy, Sześcioręki pas, Piasek Czasu, Milionowo tonowa zbroja, wykrywacz klonów, Oko Mala Mala Jonga, Chase wu, Amulet Magmy, Miecz Zwycięstwa, Laska Zagłady, Łuk Zniszczenia, Złota Fontanna, Djamętowy Wulkan, Złoty Wachlarz, Złote Rogi, WuYa wu, Amulet Xiaolinu, naszyjnik zywiołow, Świece Ying-Yang, Zęby Drakuli, Księga Wiedzy, Król Przestworzy, Złoty Ptak, Lao-Mang-Lon, Serce Mistrza Dashi, Serce Mistrza Funga, yoyo kink, yoyo kank, Amulet Lodu, Pałac Heylina, Świątynia Xiaolin, Deska wu, Miecz Heylina, Rękawice Szybkości, yoyo ying, yoyo yang, Stalowe Rękawice, .Stalowe Buty, Stalowy Pas, Stalowa Zbroja, .Stalowy Pierścień, Stalowy Hełm, Stalowy Amulet, Nos do-jo, Moneta Modliszki, Pajęczy Grzebień, Hełm Jonga, Piorun górotwórczy, Ręka Ninja, Miecz Komori
Ilość Wu: 71
Kasa : 100 100 002 100 (co tydzien 500)
Wygrane Walki:3
Przegrane Walki:

--------------------------------------------------To bohaterowie z super bajek--------------------------------------
http://i150.photobucket.com/albums/s86/zik2440/oriongifbd4.gif  http://i150.photobucket.com/albums/s86/zik2440/haha.gif  http://www.giercownia.pl/avatary/k/krystian2440.gif  http://img253.imageshack.us/img253/1427/d2in8ec3.gif  http://img408.imageshack.us/img408/3291/haosxr7.jpg

Offline

 

#2 2007-08-23 14:25:10

kley

Uczeń

Zarejestrowany: 2007-08-23
Posty: 8
Punktów :   

Re: orginalne wu

Big Bang Meteorang  Kula Tornami Ostrze Zawieruchy Trzecia Ręka Pięść Tebigonga Oko Mistrza Dashi
biore

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://thermofood.pl/ klokkado zawór do zmywarki wrocław